Acta i presentació de la segona trobada de la Gestió Comunitària del Casal de Barri

El passat dilluns 16 de desembre va tenir lloc al Casal de Barri la segona trobada oberta de la Gestió Comunitària.
Aquí teniu l’acta i la presentació que vam fer servir, i que recull els canvis a la fitxa de cessió d’espais i materials, a partir dels acords de la primera trobada:

http://prezi.com/pbmx8letvhpz/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share

i l’acta de la segona trobada:
Acta 2a Trobada

ACTA DE LA 2a TROBADA GESTIÓ COMUNITÀRIA
16 de desembre de 2013

1. Aprovació de l’acta i les conclusions de la I Trobada
Es comenta l’acta enviada per mail a les persones participants i s’explica que fruit d’aquest treball s’han modificat els criteris de cessió i utilització dels espais del Casal.
Es presenta el nou document de Criteris de cessió i utilització dels espais a través d’una presentació en la qual es posa accent en els canvis respecte l’anterior document de criteris. Aquest document és el que regirà la cessió i utilització dels espais al llarg del 2014. Es dóna espai a preguntes i propostes per poder enriquir el document:
– afegir en el punt 5 que el Casal vetllarà per cercar espais alternatius
– penjar al web un inventari de material disponible i especificar quin és d’ús comunitari
– es descarta incorporar l’inventari al fdocument de criteris de cessió i utilització d’espais

2. Explicació dels criteris de utilització i cessió de material
Es plantegen les preguntes:
– Quin és el funcionament d’ús comunitari del Casal?
– Quin funcionament tenen els materials d’us comunitari?
– Quins materials d’ús comunitari es podrien incorporar al Casal?
Es reafirma el compromís de renovar i penjar al web un inventari actualitzat del material del Casal.
Es comenten qüestions pràctiques sobre el funcionament dels materials d’ús comunitari.

3. Proposta de dinamització de l’espai expositiu (passadís) del Casal
Es presenta la proposta de l’espai expositiu del passadís com un espai de cessió més del Casal.
Entenent que el cost de les exposicions que s’hi facin va a càrrec de la persona, grup o entitat que la proposi. En el cas de ser col·lectives (impulsades per diversos col·lectius del Casal), es planteja la possibilitat (no seguretat) de invertir un pressupost negociat. Es marca una temporalitat estàndard de 1 mes per exposició (sensible a allargar-se en cas que no n’hi hagi d’altres). Queda pendent decidir si s’estableix algun criteri de venda. S’intentarà celebrar inauguració cada vegada que s’inici una exposició. Finalment es comenta que les activitats han de ser sensibles a que el passadís serà un espai transitat, però alhora es demanarà respecte als visitants de l’exposició en relació a les activitats.

4. Comunicació i recollida de propostes de inversions (exercici econòmic 2013)
Es presenta un llistat de possibles inversions en funció del que permeti el pressupost i s’incorporen propostes (en cursiva):
– Pressupost reparació projector o projector gran
– 10 taules de resina
– Material il·luminació exposicions
– Material oficina
– Roda carro
– Aïllants
– Catifes
– Estovalles

5. Propera reunió
Es planteja fer la propera reunió després de les festes de Nadal al mes de gener.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s